loading...
وسعـــــ ت صدای ایران علی عبدالمالـــــــکی---وبلاگ هواداران علی عبدالمالکی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
تفاوت حافظه های Registered و Unbuffered چیست؟ 0 122 avandprinter
گردشگری سلامت چیست ؟ و آشنایی با مفاهیم آن در خانه گردشگری ویرا 0 131 malishahidi
Iran toursDanaTrips 0 127 malishahidi
اجاره انلاین ماشین در سامانه اتولی 0 130 malishahidi
قانون جذب پرورش افکار امیر شریفی 1 184 masoome
شغل دوم 1 164 masoome
سانترال پاناسونیک 0 129 samadi15
قیمت تور استانبول 0 134 samadi15
منهول (آدم رو) 0 123 samadi15
هتل سه ستاره کومکاپی کوناگی استانبول 1 147 masoome
تور کشتی کروز یونان 0 128 minaaa3576
هتل چهار ستاره ماربل استانبول 1 145 masoome
اخذ پذیرش تحصیلی 0 129 vahiddgn
هتل چهار ستاره بانکوک پالاس بانکوک 0 131 masoome
هتل چهار ستاره پیک نیک بانکوک 0 127 masoome
قیمت آهن 0 120 vahiddgn
اعزام دانشجو در مشهد 0 137 vahiddgn
دیزاین منزل 0 123 vahiddgn
دکوراسیون آنلاین 0 124 vahiddgn
طراحی دکوراسیون آشپزخانه 0 121 vahiddgn
طراحی دکوراسیون 0 142 vahiddgn
مجتمع تجاری آرمیتاژ مشهد 0 126 fns4565
مجتمع تجاری کوهسر مال مشهد 0 123 fns4565
مرکز تجاری اطلس مشهد 0 131 fns4565
هتل چهار ستاره گلد استار تفلیس 0 130 masoome
مراقبت های بعد از پروتز سینه که باید انجام داد! 0 126 nedaabasi
هوش مالی 0 124 vahiddgn
استقلال مالی 0 126 vahiddgn
شغل های زودبازده 1 177 vahiddgn
شغل مناسب من 0 130 vahiddgn
HO3EIN بازدید : 108 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)
 
متن کامل مصاحبه جدید علی عبدالمالکی با مجله "خانه آرمانی"
(اول آذر ماه)
پخش اختصاصی - علی عبدالمالکی فنس کلوب
حرفهای خواننده ای که هوادارنش به او "وسعت صدای ایران" میگویند.
عبدالمالکی: آلبوم تا عید می آید ...

علی عبدالمالکی یکی از خواننده های جوان کشورمان است که با انتشار تک آهنگهایش در فضای مجازی به شهرت رسید و نام خود را به عنوان یکی از زیرمینی های محبوب و پرطرفدار سر زبانه ها انداخت.
یکی-دو سال پیش بود که عبدالمالکی توانست با اخذ مجوزهای لازم از وزارت ارشاد، اولین کنسرت رسمی خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار کرد و در آن به اجرای منتخبی از آهنگهایش که پیش از این منتشر کرده بود بپردازد. کنسرت او در شرایطی با استقبال خوبی از مخاطبینش روبرو شد که آلبوم رسمی در بازار موسیقی از او منتشر نشده است. موضوعی که تا امروز هم ادامه داشته و مخاطبین عبدالمالکی را به پرسش فرو برده است. با او به گفتگو نشستیم.

"تیتراژ تلویزیونی"
عبدالمالکی در مورد اینکه تا امروز تیتراژ تلویزیونی هم نخوانده این طور توضیح میدهد: "راستش پیشنهاداتی برای این موضوع داشته ام اما این کار را بعد از انتشار آلبوم موکول کرده ام. الان تمام تمرکزم روی تمام کردن کارهای آلبوم است. من به هواداران فول داده ام که فقط روی انتشار آلبوم متمرکز باشم. انشاا... بعد از انتشار آلبوم به این کارها هم خواهیم رسید."

"اولین آلبوم من"
علی عبدالمالکی در مورد انتشار آلبومش به آرمانی میگوید: "انشاا... آلبوم عید سال آینده آماده خواهد شد و تقدیم هوادرانم خواهد شد."
علی در مورد علت تاخیر انتشار البوم هم میگوید :"متاسفانه مشکلاتی وجود داشت که نمیتوان زیاد به آنها پرداخت. سختی هایی وجود داشت که به من هم مربوط نمیشد، اما در نهایت این سختی ها که در سر راه بود، حل شده و انشاا... آلبوم را برای ایام عید آماده خواهیم کرد. هنوز تعداد ترکها و نام آلبوم من نهایی نشده است، اما سعی کردم کلیت آلبوم را طوری تولید کنم که هم از سبکی که قبلا کار میکردم دور نشوم هم به فضای روز موسیقی نزدیک شوم تا انشاا... این مجموعه مورد پسند سلیقه های مختلف قرار بگیرد. نکته دیگری که در مورد آلبوم باید بگویم این است که در این آلبوم از هیچ کدام از آهنگهای قدیمی ام استفاده نخواهم کرد و تمام تراکها، آهنگهای جدیدم هستند که تا امروز منتشر نشده اند."

"طرفدارانم دلگیرند"
او ادامه میدهد: "تمام تلاشمان را میکنیم که آلبوم بتواند رضایت مخاطبان را در پی داشته باشد. برخی از طرفدارانم یک مقدار از زمان طولانی شدن آلبوم دلگیر شده اند که شک ندارم وقتی آلبوم را بشنوند راضی خواهند شد."

"این القاب اهمیتی ندارد"
وسعت صدای ایران لقبی است که هواداران عبدالمالکی برای او درنظر گرفته اند و در فضاهای مختلف و کلوب های هواداری خود با این لقب از خواننده محبوب خود یاد میکنند. علی در مورد این موضوع هم میگوید: "فکر میکنم این القاب زیاد اهمیتی ندارد. به شخصه معتقدم ما هنزمندان بسیار بزرگتری داریم که بیش از من لایق این عنوان هستند و برای من و امثال من وقت برای لقب دادن و لقب گرفتن زیاد است. فکر میکنم باید سالها بگذرد و کار کنیم و بعد از آن اگر لایق بودیم برایمان لقب بگذارند. اما در هر صورت هوادران لطف دارند و از آنها ممنونم."

"حمایت شما"
او در پایان این گفتگوی کوتاه به هوادارنش میگوید: "باید از مخاطبین عزیزم تشکر کنم که در همه این سالها صبر کرده اند و حمایتم کرده اند. دوست دارم باز هم من را حمایت کنند و مطمئن باشند که از این حمایت پشیمانشان نخواهم کرد. انشاا... بعد از انتشار آلبوم هم کارهای بیشتری انجام میدهم که بتوانم طولانی شدن انتشار آلبوم را جبران کنم."
 
متن کامل مصاحبه جدید علی عبدالمالکی با مجله "خانه آرمانی"
(اول آذر ماه)
پخش اختصاصی - علی عبدالمالکی فنس کلوب
حرفهای خواننده ای که هوادارنش به او "وسعت صدای ایران" میگویند.
عبدالمالکی: آلبوم تا عید می آید ...

علی عبدالمالکی یکی از خواننده های جوان کشورمان است که با انتشار تک آهنگهایش در فضای مجازی به شهرت رسید و نام خود را به عنوان یکی از زیرمینی های محبوب و پرطرفدار سر زبانه ها انداخت.
یکی-دو سال پیش بود که عبدالمالکی توانست با اخذ مجوزهای لازم از وزارت ارشاد، اولین کنسرت رسمی خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار کرد و در آن به اجرای منتخبی از آهنگهایش که پیش از این منتشر کرده بود بپردازد. کنسرت او در شرایطی با استقبال خوبی از مخاطبینش روبرو شد که آلبوم رسمی در بازار موسیقی از او منتشر نشده است. موضوعی که تا امروز هم ادامه داشته و مخاطبین عبدالمالکی را به پرسش فرو برده است. با او به گفتگو نشستیم.

"تیتراژ تلویزیونی"
عبدالمالکی در مورد اینکه تا امروز تیتراژ تلویزیونی هم نخوانده این طور توضیح میدهد: "راستش پیشنهاداتی برای این موضوع داشته ام اما این کار را بعد از انتشار آلبوم موکول کرده ام. الان تمام تمرکزم روی تمام کردن کارهای آلبوم است. من به هواداران فول داده ام که فقط روی انتشار آلبوم متمرکز باشم. انشاا... بعد از انتشار آلبوم به این کارها هم خواهیم رسید."
 
"اولین آلبوم من"
علی عبدالمالکی در مورد انتشار آلبومش به آرمانی میگوید: "انشاا... آلبوم عید سال آینده آماده خواهد شد و تقدیم هوادرانم خواهد شد."
علی در مورد علت تاخیر انتشار البوم هم میگوید :"متاسفانه مشکلاتی وجود داشت که نمیتوان زیاد به آنها پرداخت. سختی هایی وجود داشت که به من هم مربوط نمیشد، اما در نهایت این سختی ها که در سر راه بود، حل شده و انشاا... آلبوم را برای ایام عید آماده خواهیم کرد. هنوز تعداد ترکها و نام آلبوم من نهایی نشده است، اما سعی کردم کلیت آلبوم را طوری تولید کنم که هم از سبکی که قبلا کار میکردم دور نشوم هم به فضای روز موسیقی نزدیک شوم تا انشاا... این مجموعه مورد پسند سلیقه های مختلف قرار بگیرد. نکته دیگری که در مورد آلبوم باید بگویم این است که در این آلبوم از هیچ کدام از آهنگهای قدیمی ام استفاده نخواهم کرد و تمام تراکها، آهنگهای جدیدم هستند که تا امروز منتشر نشده اند."

"طرفدارانم دلگیرند"
او ادامه میدهد: "تمام تلاشمان را میکنیم که آلبوم بتواند رضایت مخاطبان را در پی داشته باشد. برخی از طرفدارانم یک مقدار از زمان طولانی شدن آلبوم دلگیر شده اند که شک ندارم وقتی آلبوم را بشنوند راضی خواهند شد."

"این القاب اهمیتی ندارد"
وسعت صدای ایران لقبی است که هواداران عبدالمالکی برای او درنظر گرفته اند و در فضاهای مختلف و کلوب های هواداری خود با این لقب از خواننده محبوب خود یاد میکنند. علی در مورد این موضوع هم میگوید: "فکر میکنم این القاب زیاد اهمیتی ندارد. به شخصه معتقدم ما هنزمندان بسیار بزرگتری داریم که بیش از من لایق این عنوان هستند و برای من و امثال من وقت برای لقب دادن و لقب گرفتن زیاد است. فکر میکنم باید سالها بگذرد و کار کنیم و بعد از آن اگر لایق بودیم برایمان لقب بگذارند. اما در هر صورت هوادران لطف دارند و از آنها ممنونم."

"حمایت شما"
او در پایان این گفتگوی کوتاه به هوادارنش میگوید: "باید از مخاطبین عزیزم تشکر کنم که در همه این سالها صبر کرده اند و حمایتم کرده اند. دوست دارم باز هم من را حمایت کنند و مطمئن باشند که از این حمایت پشیمانشان نخواهم کرد. انشاا... بعد از انتشار آلبوم هم کارهای بیشتری انجام میدهم که بتوانم طولانی شدن انتشار آلبوم را جبران کنم."
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام ترک پخش شده ازعلی عبدالمالکی رابیشتر دوست دارید
    نظرتون در مورد قالب وبلاگم چیه؟
    کدوم خواننده رو بیشتر دوس دارید
    با تغییر قالب موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 197
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 117
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 813
  • بازدید ماه : 813
  • بازدید سال : 11,385
  • بازدید کلی : 91,706
  • کدهای اختصاصی

    وبلاگ هواداران علی عبدوالمالکی

    وبلاگ-کد لوگو و بنر
    مصاحبه
    سفارش تبلیغات

    توجه!!

    برای سفارش تبلیغات به ما ایمیل بزنید.

    hosseinm98@yahoo.com